GoogleСайт WIXСайт

Використання ІКТ при вивченні математики

/Files/photogallery/1606/P3071773.JPG

Використання інформаційних технологій в процесі викладання математики дає те, що підручник дати не може: комп'ютер на уроці є засобом, що дозволяє учням краще пізнати самих себе, індивідуальні особливості свого вчення, сприяючи розвитку самостійності.

Головним же завданням використання комп'ютерних технологій, на мій погляд, є розширення інтелектуальних можливостей людини, з одного боку, і вміння користуватися інформацією, отримувати її за допомогою комп'ютера, з іншого. І це важливо в наш інформаційний вік.

На мій погляд, найбільш ефективно застосовувати на уроках математики інформаційні технології при мотивації введення нового поняття, демонстрації моделей, моделюванні, відпрацювання певних навичок і вмінь, контролі знань.

Широкий же спектр наочних мультимедійних об'єктів, на мій погляд, особливо цікавий на уроках геометрії і стереометрії, дозволяючи представити просторові фігури в тривимірному вимірюванні, розглянути їх перетин тощо.

Дані уроки ефективні не тільки своєю естетичною привабливістю, а й сприяють активізації різних каналів сприйняття учнів, реалізуючи тим самим принципи доступності та наочності (використання анімації, звукового супроводу, відеосюжетів і гіперпосилань).

/Files/images/PB221330.JPG

Досвід використання ІКТ на уроках математики показав, що найбільш ефективно проходять уроки геометрії, стереометрії, уроки алгебри при вивченні функцій та графіків, рівнянь, нерівностей та їх систем а також інтегровані уроки математики та інформатики, на яких учні створюють свої власні інформаційні продукти з математики: презентації або веб-сайти до уроків, розробляють моделі для розв’язання математичних задач за допомогою засобів табличного процесора, створюють об’ємні моделі тощо.

Застосування ІКТ- технологій є перспективним, оскільки дозволяє:

• комплексно вирішувати освітні, виховні і розвиваючі завдання;

• поставити кожному учневі (за рахунок можливостей, що надаються засобами ІКТ) конкретні завдання залежно від його здібностей, мотивації, рівня підготовки ;

• застосувати різні типи електронних засобів навчального призначення, що активізують навчальну діяльність ;

• частково звільнити викладача від виконання інформаційної, тренувальної та контролюючої функцій;

• формувати у школярів навички самостійного оволодіння знаннями;

• стимулювати позитивну мотивацію навчання за рахунок інтегрування всіх форм наочності.

Таким чином, можна побачити, що використання засобів ІКТ є одним із способів оптимізації навчального процесу за рахунок створення умов для організації активної самостійної навчальної діяльності, для здійснення диференційованого і індивідуалізованого підходу при навчанні школярів.

/Files/images/P3071760.JPG /Files/images/P3071762.JPG

Практичне використання інформаційно-комунікативних технологій при вивченні математики

Кiлькiсть переглядiв: 221

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.